Практичний психолог

Верховська Олена Анатоліївна має повну вищу освіту, працює практичним психологом в ДНЗ № 188 з 2008 року.  Олена Анатоліївна має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії»

 Постійно підвищує професійний кваліфікаційний рівень, приймає участь у семінарах та тренінгах.

з 2019 року впроваджує в корекційну роботу метод каністерапії з дітьми, які мають порушення зору.

2019 -2020 навчальний рік  з педагогами проводить семінари – практикуми    щодо використання методів Арт – терапії в освітньому просторі ЗДО.

22 ЖОВТНЯ 2019 року відбувся І Семінар – практикум “Використання методів арт-терапії в роботі з дошкільниками”.

13 ЛИСТОПАДА відбувся ІІ Семінар – практикум “Роль пісочної терапії в розвитку емоційної сфери дитини”.

За час роботи у навчальному закладі Верховська О.А. зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений  спеціаліст. Працює над проблемною темою «Психологічне здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу ДНЗ».

Корекційно – розвивальні заняття для дітей старшого дошкільного віку “Підготовка дітей до школи”

Приймала активну участь у районних та міських заходах. Для вихователів груп раннього віку  проводила методичне обєднання «Вікові особливості, емоційно-соціальний розвиток дітей раннього віку та їх врахування в освітньо-виховній роботі», приймала участь у районному семінарі для вихователів старших груп «Соціалізація та регуляторний досвід старших дошкільників в освітньому просторі ДНЗ», супроводжувала психологічну практику студентів ЗНТУ, була у складі творчої групи практичних психологів Комунарського району, приймала участь у міській педагогічній виставці перспективного досвіду 2014 з анотацією перспективного досвіду роботи з теми «Психологічний супровід молодих спеціалістів та педагогів в період атестації», виступала з презентацією «Особливості організації ігрової діяльності дітей з врахуванням гендерного фактору» на районному  методичному обєднанні вихователів молодшого дошкільного віку (2014 р.), друкувалась в електронному журналі «Раз – ступенька, два – ступенька» з заняттям для дітей старшого дошкільного віку «Подорож в країну Доброти» (2014 р.), презентувала програми психологічного супроводу молодих спеціалістів та педагогів в період атестації  на районному методичному обєднанні вихователів-методистів (2014 р.), на районному методичному обєднанні вихователів старшого дошкільного віку виступила з презентацією «Основні компоненти загальної (психологічної) готовності дитини до школи».

Верховська О.А. має власні методичні розробки: «Програма психологічного супроводу педагога під час атестації», «Програма психологічного супроводу молодого спеціаліста дошкільного навчального закладу», «Програма дослідження емоційної сфери дітей середнього та старшого дошкільного віку», «Програма вивчення готовності дитини до вступу в ДНЗ», «Програма дослідження адаптації дітей раннього та молодшого дошкільного віку до умов ДНЗ», «Програма дослідження емоційного благополуччя дітей середнього дошкільного віку».

Верховська О.А. організувала психологічний супровід в ДНЗ на принципах системності, послідовності, закономірності та доцільності. Успішному вирішенню завдань діяльності психологічної служби сприяло впровадження гнучкої системи реагування на позитивні та негативні прояви в освітньо-виховному процесі через систему моніторингу якості виховання, навчання та розвитку дітей.

Нагороджена: Подякою ректорату КЗ ЗОІППО за відданість справі розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку (2009 р.); Грамотою дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 188 «Червона гвоздика» Запорізької міської ради Запорізької області за багаторічну працю, персональний педагогічний внесок у навчально-виховний процес під час проведення державної атестації ДНЗ (2014 р.); Почесною грамотою територіального відділу освіти молоді та спорту Комунарського району за плідну творчу працю та за підсумками  атестації (2012 р.); Грамотою Департаменту освіти і науки, молоді  та спорту Запорізької міської ради за багаторічну плідну працю, сумлінне виконання службових обов’язків (2014 р.).

Обізнана з основними нормативно-правовими актами у галузі освіти. Уміє розв’язувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками та колегами.

Дотримується психологічної етики та моралі.