Медіаграмотність

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ, МЕДІАОСВІТА або МЕДІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ

Ме́діагра́мотність, медійна грамотність  — рівень медіакультури, досягнений медіаосвітою, що стосується вміння користуватися інформаційно-комунікативною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіазасобів, свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції — розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами, осмислювати владні стосункиміфи і типи контролю, які вони культивують. Чинниками медіаграмотності є сукупність знань, навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, та їхній вплив. 

  Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою масмедіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіокінотелебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ:

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ – МОН НАДАЄ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА БАТЬКІВ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ СЕРЕД ДІТЕЙ ТА ІНФОРМУВАННЯ БАТЬКІВ ЩОДО КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

ДЛЯ ПЕДАГОГІВ:

ДЛЯ БАТЬКІВ:

Пам’ятка для батьків! Як забезпечити безпеку дітей у мережі Інтернет:

Інформаційні відео для батьків!

Безпека дітей у цифровому просторі

Пройди Тест на знання Медіаграмотності

 

Будь медіаграмотним!